Veelgestelde Vragen

Home/Mijn TSO/Veelgestelde Vragen
Veelgestelde Vragen2019-10-18T11:12:30+01:00
Wat is SSL?2019-10-18T11:12:32+01:00

SSL (Secure Socket Layer) is een versleutelde verbinding tussen de client (uw computer) en de server. Alle gegevens die worden verstuurd zijn beveiligd en kunnen alleen worden gelezen door deze twee apparaten. Het is daarom onmogelijk voor hackers om de gegevens “onderweg” tussen client en server te stelen en te lezen.

Zijn mijn gegevens veilig?2019-10-18T11:12:33+01:00

We doen er alles aan om uw gegevens veilig op te slaan om oneigenlijk gebruik te voorkomen. Dit doen we door gebruik te maken van versleutelde gegevens in de database, een versleutelde verbinding via SSL waarover uw gegevens worden verstuurd en een moderne webserver waar de applicatie op draait.

Kan ik mijn aanmelding annuleren?2016-08-22T21:54:00+01:00

Zeker, u kunt uw aanmelding altijd annuleren via “Mijn TSO”. Dit kan tot 10:00 in de ochtend op de overblijfdatum.

Hoe kan ik mijn kind(eren) aanmelden voor de TSO?2016-08-22T21:52:40+01:00

In “Mijn TSO” onder de knop “Overblijfdata” kunt u uw kind aanmelden om op een bepaalde datum over te blijven. Het is mogelijk om één of meerdere specifieke data te selecteren, of u kunt ervoor kiezen om vaste weekdagen in te vullen. Uiteraard kunt u deze aanmeldingen altijd zelf wijzigen.

Er is te veel van het saldo afgeschreven2016-08-22T21:15:06+01:00

Het is in principe niet mogelijk dat er te veel van uw saldo wordt afgeschreven. Echter zijn er uitzonderingen waarin er meer van het saldo wordt afgeschreven dan de reguliere kosten voor de overblijfbeurt. Dit kan voorkomen in de volgende gevallen:

  • Uw kind is niet (tijdig) aangemeld voor de overblijf, maar wel aanwezig. In dit geval wordt er €2,00 administratiekosten in rekening gebracht. U kunt dit terugvinden in het transactieoverzicht als “administratiekosten”.
  • Er is onvoldoende saldo aanwezig op uw account op het moment van overblijven van uw kind. Ook in dit geval wordt er €2,00 adminstratiekosten in rekening gebracht.
Kan ik een kind toevoegen aan mijn account?2016-08-22T21:04:04+01:00

Als u al lid bent van de TSO vereniging en dus in het bezit bent van een account, dan kunt u eenvoudig via het formulier op de website een extra kind aanmelden. U vult hiervoor de basisgegevens van uw kind in. Zodra de aanmelding is goedgekeurd zal dit kind worden toegevoegd in uw account.

 

Kan ik belangrijke informatie over mijn kind doorgeven?2016-08-22T20:59:28+01:00

We gaan ervanuit dat alle belangrijke basisinformatie over uw kind reeds aanwezig is in de basisadministratie van de TSO. Is er echter iets veranderd? Dan kunt u dit aangeven in het veld “Opmerkingen” onder de knop “Mijn Kinderen” in het menu bovenin.

Hoe kan ik mijn saldo opwaarderen?2016-08-22T20:57:03+01:00

Het opwaarderen van het saldo kunt u eenvoudig doen in “Mijn TSO” door naast de naam van het kind waarvoor u het saldo wilt opwaarderen te klikken op de knop “Opwaarderen”. Vervolgens komt u in een scherm terecht waar u het gewenste bedrag kunt invoeren en kunt aangeven op welke wijze u wenst te betalen.

Na het afronden van dit proces wordt uw saldo direct bijgewerkt met het ingevoerde bedrag.

Hoe kan ik mijn actuele saldo bekijken?2016-08-22T20:54:52+01:00

Wanneer u bent ingelogd op “Mijn TSO” komt u in het zogenaamde Dashboard. Hier ziet u een overzicht van de belangrijkste informatie. Op het dashboard worden uw kinderen getoond met de actuele saldi, een overzicht van de eerstvolgende overblijfmomenten van uw kinderen en de laatste transacties.

Verder kunt u uw saldi inzien in beheren via de knop “Saldo beheer” bovenin de menubalk.

Wat is “Mijn TSO”?2016-08-22T20:25:39+01:00

“Mijn TSO” is een digitaal beheersysteem dat toegankelijk is voor alle leden van TSO Vereniging OBS Branding. Dit systeem is bedoeld om eenvoudig online al uw zaken m.b.t. de TSO te regelen.